مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:202021-01-10سياسي

فارس من| تعیین تکلیف اراضی شهرک پارسیان اصفهان در انتظار جهاد کشاورزی


اراضی شهرک علی آباد کلنگان منتظر تعیین تکلیف جهاد کشاورزی است و شهرداری در این مرحله هیچ دخالتی ندارد و هیچ اقدامی نمی تواند انجام بدهد.

- علی باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اراضی شهرک علی آباد کلنگان اظهار داشت: کلیه مراحل مربوط به تهیه طرح و تصویب آن در کمیسیون ماده 5 انجام شده است، این موضوع از طریق شورای عالی شهرسازی و معماری پیگیری شده و تأییدیه آن در سال  1397 به استانداری و راه و شهرسازی ابلاغ شده است.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: تنها موضوعی که باقی می ماند پرداخت حقوق دولت است که بر اساس تبصره یک ماده یک قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغ ها، اراضی که تغییر کاربری می دهند باید نسبت به پرداخت حقوق دولت اقدام کنند که در این مرحله متوقف شده است و زمانی که تعیین تکلیف شود باید نسبت به پرداخت حقوق دولت اقدام کنند.

وی افزود: شهرداری در این مرحله هیچ دخالتی ندارد و هیچ اقدامی نمی تواند انجام بدهد و منتظر پاسخ دستگاه های مربوطه از جمله سازمان جهاد کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تعیین تکلیف وضعیت زمین های علی آباد کلنگان شهرک پارسیان اصفهان یکی از سوژه های ثبت شده در سامانه بوده است.

انتهای پیام/63101/ص10/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعیین تکلیف اراضی شهرک پارسیان اصفهان در انتظار جهاد کشاورزی

فارس من| تعیین تکلیف اراضی شهرک پارسیان اصفهان در انتظار جهاد کشاورزی